hitta mig en ridskola gud

1kommentarer

Jag sitter och letar efter någon ridskola i närheten av Lund där jag kan börja rida. För that's right, jag är antagen till Skydd mot olyckor i Revinge utanför Lund!! Ska bara ta mig igenom en läkarundersökning först och hoppas av bara fan att det går vägen!
Det här med att hitta en ridskola går dock inte så bra. Man kan ju tyvärr inte höra på namnet var i Skåne en ridklubb håller till. De jag hittat på verkar dock vara för svåra att ta sig till från Revinge. Men jag ska kika vidare och hoppas på det bästa!

1 kommentarer

Josefin

25 Aug 2013 18:14

Hejsan! Jag vill oxå börja rida. Och har nyss flyttat till revinge. Vet du om det finns en ridskola här någonstans ?
Eller hitta du någon annan? Nära Lund ?
Mvh Josefin .

Svar: De närmsta jag har hittat är Lunds Civila Ryttarförening och Eslövs Ridklubb. Det finns fler ridklubbar i Lund, men som jag förstod det så ligger de på "fel" sida stan./Bella
Isabella Gärds

Kommentera

Publiceras ej